2008年5月18日星期日

請不要再問

過多3星期, honey豬就會搬去CT....
好多人不停甘問我,我會點

古語謂:嫁雞隨雞,嫁狗隨狗,嫁著馬騮通山走
我明我知. 但我未嫁.....所以係唔會跟著佢搬

亦唔好問我幾時結婚.......要問既唔該去問ivan.
結婚係兩個人既事, 但我真係唔知佢點諗
幾時結婚都唔到我話事....
要問既, 應該問ivan幾時求婚先喇....

請大家唔要再問!..我真係無答案

我知大家係關心我疼錫我先去問
不過......我真係唔知...
問...只會令我尷尬...因我唔識點去回應

please don't ask me any more...

我會乖乖甘去禱告..主一定會有所旨示

2 則留言:

  1. 聲音,充滿著每個人的每一天。有的是外來的,有的是從心內的。要選擇去聽,選擇好的,有益的...

    回覆刪除
  2. Have you ever talk to Auntie Esther about this? Your mom of course wants you go back to Hongkong to be with her just like your sister but is it worth it?

    回覆刪除