2008年6月30日星期一

DEAD DEAL

今日仍然係好忙, 因為仲係忙緊果大 deal...
差不多係10 billion既 deal, 大家都好努力又好緊張
個個都好大壓力......
原本個bid係7月3日架.....

不過晚上7點幾既時候, 老板同我地講 "all you can go home now"
吓....咩事丫, 我仲係度努力救緊我做個成個下晝既file.
原來, 有個 secret deal....
我地不戰而敗.... game over.....
辛苦左兩個幾星期既工作......完完全全係無用
都唔知甘辛苦為咩

上星期老板仲同我地講....
大家努力下喇, 雖然公司環境唔係幾好.... 不過我地都"might have" 年中花紅
依家..睇黎都無望.....

1 則留言:

  1. 你衣家點呀? Call 我啦. 我唔知解冇佐你電話呀!

    回覆刪除