2008年7月13日星期日

近況

最近既近況係點??

開始做Part time喇..不過真係唔知應唔應該做
唔係一份辛苦既工, work at home (on phone only)
當然人工都唔係貴喇, 只係時間上無甘大彈性囉
好多時返左工就要返屋企, 唔可以同d 朋友仔去行街食飯

boston university.....仲係度等緊消息
希望佢地會收我喇....唔知仲要等幾耐呢??

公司?? 哈哈...我真係唔知
有時返8個鐘, 7個半鐘都無野做,好悶...
有時又好鬼死忙....
剛剛又炒左200人, 有人話係最後一次炒人啵..
真係有無個知...
但我條team又有bonus啵.. 雖然唔係好多...好過無喇叭
你話究竟公司捱唔捱得住
management又諗緊咩???
不過我已經開始搵工嚕, 都搵定後路好d

當然收到bonus我自然要買禮物獎勵自己喇
依定周圍都大減價
哈哈,我最後買左一條juicy既連身裙,好可愛架
雖然65% off, 但都係好貴,值唔值?
貴左個名之麻

沒有留言:

發佈留言