2008年8月24日星期日

煩煩煩

原來統籌結婚係一件好煩既事
人人都有唔同既意見
仲有四大長老既問題
錢..地方..時間..甚至應否結婚
嘩嘩嘩.....真係煩死

因為搞結婚, 我都唔知喊左幾多次

要四大長老開心, 定要自己開心??



我只不過係一個好平凡既女子

我對婚姻婚禮充滿憧憬

我覺得婚禮係一生人得一次

我想要一個好好既回憶

我好想父母睇著我出嫁

我好想老豆拖著我行禮, 將我交矛未婚夫

我唔需要一個好華麗盛大既婚宴



但一般女子想要既野, 我都想要

靚靚既婚紗, 化妝set頭, 攝影錄影, 晚裝



無錯, 一日之間要駛好多錢

之前亦要好努力甘去儲錢.



但我認為是值得

沒有留言:

發佈留言