2013年9月9日星期一

要搬家喇....

今次係yahoo blog要搬丫......
其實開左呢個BLOG好耐.....幾年前都有寫下既...
不過真係唔多人用, 所以寫寫下都無寫lu...依家又因為yahoo blog執...
大家都係度買AC....

暫時未決定會唔會將所有YAHOO BLOG既野搬...不過係時候要學下點用呢個BLOG喇

6 則留言:

  1. 依家留言要打驗證碼, 好唔方便, 我聽blog友教可以o係setting改架 (不過details忘記了, sorry!), 妳都去試下!

    btw, 點整個facebook fanpage corner架? 我都好想整ar!

    回覆刪除
    回覆
    1. Yan媽媽, 學習緊點用呢度. 係fb search page badge就有code俾你架喇

      刪除
  2. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  3. 我係 yahoo blog 個 葵鼠仔呀!
    我都搬家了: http://guineapigslittleworld.blogspot.hk/
    係呢度係咪要 add 你架? (我都唔係好識用 blogger...)

    回覆刪除