2007年10月9日星期二

喜事一浪接一浪

星期日, 一起身...

就接二連三收到好友們既喜訊

首先, Wendy係十月五日生左個超級巨B

佢果仔係9lbs5oz.....

嘩嘩嘩....好肥架..又好可愛架..

我係web cam見到佢....肥do do...

真係人見人愛

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

跟著, 跟我相識廿載既好友通知喜訊

他們定於本年12月27日共諧連理

在此預祝: 白頭到老, 永結同心

我真係想返香港參加佢地既婚姻, 做她的姊妹

不過...

有好多技術上既問題

例如...機票, 假期

我不介意機票比平時貴

但我剛剛返左呢份工幾個月, 真係唔知可唔可以請到假

特別係聖誕呢個節日....

沒有留言:

發佈留言