2007年10月15日星期一

五光十色

唔....我估我返香港參加欣欣結婚既機會只有20%左右

不過我已經興高采烈甘買左一條好靚既晚裝裙

哈哈.....

好想做欣欣既姊妹

唉....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

有朋友同我講...

佢打算同一個拍左拖四年既男友分手

唔...

係一段好長既感情

不過....我明白你諗咩既...

唔想投資一段唔知有無將來既感情上

特別...佢男要以事業為重...要飄洋過海唔知去邊

可能隨著年紀既成長

越來越變得細膽

唔敢投放太多係掌握唔到既事上

害怕自己受到傷害..

如果我是你...或許會作相同既決定!!!

人係自私..要保障自己.

將來係掌握自己既手

老實D, 現實D講句..

"一日未嫁, 仲有權選擇, 又點解要陪佢一齊捱啵,

同佢一齊捱,仲要唔知佢會唔會娶你,

傻既咩....或者可以係權宜之計...起碼訂婚先.."

***********************************************

睇完眼科醫生..

成日都係見光死.

要帶著幅"超"做人


沒有留言:

發佈留言