2009年1月7日星期三

蠻不講理

火星族家人又出招喇.........
未來99話, 男家請客, 不過人情禮物, 佢地要收埋啵, 因為佢地返香港都有開支, 真係好無理架, 女家都唔收人情, 男家有咩理由要收啵.....好老實講, 我打算用人情cover擺酒既cost架.....算喇....我又可以講咩啵.....
女家之前要既禮金, 酒席同餅咭, 男家係話明唔俾, 最多係俾3圍酒席(問係咪2000hkd一圍啵)加1個cake....無問題, 我又唔可以迫佢地俾.......聖誕節男友同佢地傾我地婚事, 佢地話俾4千美金賀我地結婚啵(好似好偉大甘架)..... (男友話:佢地俾4千美金加3圍酒, 我話以佢地既性格, 4千美金已經包晒) 哈哈...結果梗係我岩喇...... 佢俾4千美金, 真係好似好多甘架.....不過佢地最少要番3圍酒席....即係咩都無俾女家喇.....算!
甘未來62話我男友仔應該要一套新西裝啵, 話俾$300美金佢買一套啵...真係好nice丫....過左幾日後, 佢同男友講佢依家爬阿哥頭結婚, 所以要買番套西裝俾阿哥啵....我男友即刻黑面, 未來99先話起碼都要買條褲, 祝阿哥大富大貴啵....下, 送西裝俾honey 豬, 不過下一刻立即要嘔番出黎.....真係偏心..... (要同佢阿哥一齊買, 買佢鍾意既, 真係唔知我荷包要出幾多血)
我地係香港擺酒, 未來大伯話要請埋佢朋友....下, 咩道理丫, 依家係我結婚, 關佢大佬咩事, 我 honey豬又唔識佢d朋友, 仲要係佢阿哥廿年前既同學, 呢廿年只係見過2次甘"大把".........未來62話大伯都係長輩, 下, 佢最多咪係我平輩.... (講真, 我有錢或者佢地斜番d人情幫補下, 甘請都ok既, 但我地能力有限, 甘請既話我地真係out of budget太多)
真係激死我喇

沒有留言:

發佈留言