2009年1月9日星期五

我的歪理奶奶

我既野蠻奶奶.....激死我架喇
佢打電話去我屋企, 問我媽收左禮金未啵....

我星期日係佢屋企...好清楚同未來99講....我會再婆婆份厚禮, 一半做禮物, 一半買金器俾婆婆同舅父幫我帶..... 我媽真係suprise囉....

後來我打返俾未來99, 同佢講...我好清楚話左女家咩都未收... 你都講明咩都唔比, 我媽又點會收左 酒席我自己俾, 餅咭我自己俾.... 未來99仲同我講...同我媽有共識..... (完全同我媽講既唔同囉)

99話: 你媽話係馬會(即結婚當日先過大禮)無問題? (下, 我媽話要老豆傾下先啵) ~

佢係完全唔想過大禮囉.....99以前都講過....兩方家長見下面飲茶俾利是就算 新潮人..唔講禮節...先後次序更加唔緊要 未來99: 唔好擔心過大禮, 呢d係大人既事, 佢會同我媽傾啵.....(下??)

最後: 你地依家撻晒d野都可能唔駛蝕甘多


仲有丫....以前, 我有提議係酒店入門....未來99話:我屋企好寒酸咩, 唔可以入門 我話無所謂, 你想返屋企入門咪返左....(我只不過想好好睇睇, 俾面佢地ja, 佢屋企咩傢俱都無, 仲有張床係廳) 今個月, 佢話: 屋企太細, 你地甘多人, 都係唔好上黎喇, 係馬會敬茶就算...(下, 即係唔駛我入門??) 講就好聽, 唔駛你地四圍走....


結論:因為唔係對男家無利無著數, 所以梗係唔想做喇.......唔理過大禮, 唔駛入門, 最好唔好結婚


我99成日話既野係歪理都算喇, 仲要講過既唔算數, 當你駁佢咩....佢話:咩我有甘講過咩, 唔記得喇.. 以前既唔算....當粉筆字抹左去.... 你記著依家講既就岩喇... 不過天天新款.....日日不同....


最最最好笑, 擺酒, 女家都唔駛收埋人情, 不過男家要啵.....咩世界丫? 錢又唔出, 不過又要收番....仲要請埋佢阿哥廿年都無見既同學啵, 話阿哥都係長輩, 請埋佢D朋友係應該..(下, 阿哥最多咪係平輩, 點解我要請埋D唔識既人, 我男友仔都唔識未見過既) 唔知人地係咪想請多D人, 咪收番D人情囉.....
我真係頂唔順喇.....


仲要成日形容我係一個貪錢既人,成日有意無意甘講我男友養埋我..... (雖然我自己搵既錢唔係多不過都唔少足夠供得起自己加架車有餘...依家我都有份供層樓架)....ANYWAY, 我男友真係養起我又點丫, 關你鬼事, 99應該高興個仔有甘既本事.


好多人一直同我講, 忍你99, 佢係你長輩...blah blah blah, 我真係用最大既容忍力去忍去讓..........不過經過甘多唔同既事(當你親身體會, 真係難受100倍), 我真係唔覺得我可以甘心命抵叫佢地一聲 "老爺, 奶奶"

沒有留言:

發佈留言