2009年1月13日星期二

第一次試婚紗

呢個周末, 一個大學時期既好友黎探我啵....甘我地除左傾通宵之外, 我地仲去左試婚紗, 由決定結婚之黎, 第一次試婚紗, 感覺都幾奇怪, 一直係度諗自己著左婚紗既樣係點, 又驚自己肥著得唔好睇.............
終於.........我地去左玩喇....因為我係唔會買架.....美國好多女仔都係買婚紗, 婚後收起, 當然美國地方大, 屋企都一定可以搵到地方安置既......當日, 我試左十幾件...

第一件, 亦係我最鍾意既一件, 不過呢個顏色係偏啡, 一轉成Ivory感覺就無甘靚嚕....

No. 2 最愛...


普普通通既一件
呢件同No. 2好似, 不過花好多同埋成熟好多

不過原來自己著起婚紗都唔算太肥......真開心, 而同行既朋友(有男有女)都覺得ok, 唔肥....
甘我就唔駛迫得自己甘勁..嘻嘻....
我既婚紗會係拖尾同埋蛋糕泡泡散開既
期待係香港會搵到一見合心水既婚紗喇






沒有留言:

發佈留言