2009年1月20日星期二

My Lucky Day

今日係我既幸運日......
唔....本來星期五左HOLD返香港既機票
價錢OK喇....
不過因為琴日要去training既關係,唔得閒過數
今日打電話去問, 點知貴左好多(差成百美金)
唯有, 拿拿聲上網再搵機票喇...
用飛行程數換機票既機會係微乎其微
成日都無位, 有時早成年訂都無, 有時岩日子去, 又無機位返
點知.......
今日, 我竟然可以用飛行程數換機票
仲要係同我本來想訂既日子一模一樣.....
太太太太開心....
我只係要俾稅..(約$80美金)
慳左成千蚊....
到依家都唔係好相信
大約4點幾, 我同事同我講, 百貨公司有野派出
快D去拎喇
我立即蛇左出去
原來幾間化妝品公司俾人告...佢地敗數
依家要拎番價值1.75MM美金既Product出黎派
派既都係好野
我就揀左: COCO Chanel (Body Lotion), Vera Wang (Body Scrub)

沒有留言:

發佈留言